Fuldfør dit valg
%title%
Lysgardinet er en klassiker inden for juledekoration. Det placeres på glasdøre eller i butiksvinduer.
Produktfordele: det kræver ingen tilslutning, da det drives af batterier.
- LED: kold hvid.
- Farve på startkabel: sort.
Dimensioner:
- Gardinets længde: 1 m.
- Gardinets højde: 1,50 m.
- Antal nedhæng: 10.
- Antal LED'er: 150.
- Længde på startkabel: 1,5 m.
Funktionsmåde: Blinkende lysgardin med 8 lysindstillinger (herunder en FAST) og en hukommelsesfunktion. Dette produkt drives af 3 LR06 AA batterier (ikke inkluderet). Kan bruges indendørs og udendørs.
Du vil også kunne lide ...
%title%
4.5/5
45 anmeldelser
-
Client Udgivet den 19/02/2026Købsdato: 04/02/2026
Ikke brugt endnu, se næste ferie
Læs merepas encore utilisé voir prochaines Fêtes
Oversæt Se den originale kommentar -
Zufriedener Kunde Udgivet den 24/11/2025Købsdato: 08/11/2025
Jeg er meget tilfreds med produktet og også med sælgeren, men jeg ville ikke bruge DPD til forsendelse igen; jeg ville hellere helt undvære produktet.
Læs mereIch bin mit dem Produkt sehr zufrieden und ebenfalls mit dem Verkäufer, nur der Versand mit DPD würde ich nicht noch einmal machen, eher würde ich auf das Produkt verzichten.
Oversæt Se den originale kommentar -
Lou Zoro Udgivet den 20/11/2025Købsdato: 11/11/2025
Helt igennem tilfreds med min ordre, præcis som beskrevet.
Læs mereSuper ravie de ma commande décris comme elle est.
Oversæt Se den originale kommentar -
Rod Udgivet den 17/10/2025Købsdato: 06/10/2025
I topklasse og til en mere end overkommelig pris
Læs mereAu top et à un prix plus qu'abordable
Oversæt Se den originale kommentar -
SAMIRA PLANTIVEAU Udgivet den 20/12/2024Købsdato: 03/12/2024
Fantastisk! Anbefales!
Læs mereSuper ! Recommande
Oversæt Se den originale kommentar -
Mimma Sevi Udgivet den 19/12/2024Købsdato: 02/12/2024
Fremragende produkt
Læs mereOttimo prodotto
Oversæt Se den originale kommentar -
Emilie Broglie Udgivet den 19/12/2024Købsdato: 03/12/2024
Lys, fungerer korrekt
Læs mereLumineux, fonctionne correctement
Oversæt Se den originale kommentar -
Xxxx Udgivet den 06/12/2024Købsdato: 06/10/2024
Godt produkt
Læs mereBon produit
Oversæt Se den originale kommentar -
Elisabeth Udgivet den 18/01/2024Købsdato: 29/12/2023
Perfekt gengivelse
Læs mereRendu parfait
Oversæt Se den originale kommentar -
Emeline Udgivet den 22/12/2023Købsdato: 05/12/2023
Perfekt, forskellige blitz som alle er meget gode.
Læs mereParfait, divers clignotement qui sont tous très bien.
Oversæt Se den originale kommentar -
Isabelle Udgivet den 19/12/2023Købsdato: 28/11/2023
Smukke lysgardiner, hvad Patrick er, er at de er batteridrevne.
Læs mereJolie rideaux de lumière ce qui est Patrick c'est que c'est avec pile
Oversæt Se den originale kommentar -
Encarni Rabelo Martinez Udgivet den 23/11/2023Købsdato: 30/10/2023
Jeg er meget tilfreds med produktet, og jeg får det hurtigt, uden at ville købe det, og jeg anbefaler det til alle, der forstår det.
Læs mereEstoy muy satisfecha con el producto y con la rapidez que me llego, sin duda volvere a comprar ytambien recomiendo que compren aqui
Oversæt Se den originale kommentar -
MICHELLE Udgivet den 22/11/2023Købsdato: 05/11/2023
Jeg har ikke fundet en måde at løsne ledningerne endnu, men ellers er det fint.
Læs mereje n'ai pas encore trouvé le moyen de détendre les fils mais sinon ça va.
Oversæt Se den originale kommentar -
Virginie Udgivet den 03/01/2023Købsdato: 13/12/2022
Fejlfri
Læs mereImpeccable
Oversæt Se den originale kommentar -
Javier Caño. Cliente Udgivet den 30/12/2022Købsdato: 11/12/2022
Praktisk og bekvem. Ingen grund til at tænde, og den programmerbare funktion er fantastisk.
Læs merePrácticas y cómodas. No necesitan estar enchufadas y la función programable es fantástica.
Oversæt Se den originale kommentar -
JEAN MICHEL HEMERAY Udgivet den 21/12/2022Købsdato: 05/12/2022
kvalitetsprodukt
Læs mereproduit de qualité
Oversæt Se den originale kommentar -
Martine Udgivet den 21/12/2022Købsdato: 05/12/2022
Fremragende produkt Meget tilfreds med mit køb.
Læs mereExcellent produit Très contente de mon achat..
Oversæt Se den originale kommentar -
Gilles Udgivet den 10/12/2022Købsdato: 24/11/2022
Vi købte 6 lyskæder, hvoraf den ene ikke virker med bare ledninger og manglende LED'er, og de andre lyskæder har ujævn afstand, selv i længden.
Læs mereNous avons acheté 6 guilandes dont 1 qui ne fonctionne pas avec les fils dénudés et leds manquantes et les autres guilandes les écartement ne sont pas réguliers même les longueur
Oversæt Se den originale kommentarKundeservice Eminza
Hej Gilles, Vi beklager oprigtigt, at guirlanderne ikke er som beskrevet. Vores kundeservice vil kontakte dig via e-mail for at tilbyde returnering, ombytning eller refusion. Vi ønsker dig en glædelig jul. På gensyn, Eminza-teamet
Bonjour Gilles, Nous sommes sincèrement navrés que les guirlandes ne soient pas conformes. Notre SAV va prendre contact avec vous par mail afin de vous faire une proposition de retour pour échange ou remboursement. Nous vous souhaitons de joyeuses fêtes de fin d'année. A bientôt, L'équipe Eminza
-
Manuela Pinel Udgivet den 21/07/2022Købsdato: 02/07/2022
lys som beskrevet
Læs merelumineuse conforme a la description
Oversæt Se den originale kommentar -
Adelaide Kevin Udgivet den 24/02/2022Købsdato: 06/02/2022
Meget, meget svag belysning, jeg havde forventet meget mere lysstyrke
Læs mereEclairage tres tres faible, je m'attendais a beaucoup plus de luminosité
Oversæt Se den originale kommentarKundeservice Eminza
Hej, Vi beklager, at lysgardinet ikke lever op til dine forventninger. Hvis du ønsker det, kan du returnere det til os og få pengene tilbage. Returnering til afhentningssteder er gratis. Du finder returproceduren ved at følge dette link: https://www.eminza.com/pages/aide.html#question1 Vi ses snart, Eminza-teamet
Bonjour, Nous sommes désolés que le rideau lumineux ne corresponde pas à vos attentes. Si vous le souhaitez vous avez la possiblité de nous le retourner afin d'en obtenir le remboursement. Les retours sont gratuits en point relais. Vous trouverez la procédure de retour en suivant le lien suivant : https://www.eminza.com/pages/aide.html#question1 A bientôt, L'équipe Eminza
-
Yann Udgivet den 15/12/2021Købsdato: 30/11/2021
Godt produkt, der har lyst vores altan op i et par dage.
Læs mereBon produit qui illumine notre balcon depuis quelques jours.
Oversæt Se den originale kommentar -
BOEHM ANNIE Udgivet den 14/12/2021Købsdato: 23/11/2021
Lige den bredde, du ønsker, og et smukt resultat, når det er tændt
Læs mereJuste la largeur voulue et un beau rendu une fois éclairée
Oversæt Se den originale kommentar -
baillet serge Udgivet den 08/12/2021Købsdato: 22/11/2021
xxxxxxxxxxxxxxxx
Læs merexxxxxxxxxxxxxx
Oversæt Se den originale kommentar -
vero Udgivet den 06/12/2021Købsdato: 15/11/2021
Smukt optimalt
Læs mereBelle ottime
Oversæt Se den originale kommentar -
Bicchierai Frederic Udgivet den 02/12/2021Købsdato: 16/11/2021
dårlig kvalitet!
Læs meremauvaise qualité!
Oversæt Se den originale kommentarKundeservice Eminza
Hej Frederic, Vi er kede af at høre om din utilfredshed med din ordre. Vi kontaktede vores kundeservice, som informerede os om, at du har returneret denne vare. En refusion vil blive udstedt til din bankkonto hurtigst muligt. Vi ses snart, Eminza-teamet.
Bonjour Frederic, Nous sommes désolés d'apprendre votre déception suite à votre commande. Nous a contacté notre SAV qui nous informé que vous avez procédé au retour de cet article. Un remboursement sera effectué dans les meilleurs délais sur votre compte bancaire. A bientôt, L'équipe Eminza.
-
colette wautier Udgivet den 01/12/2021Købsdato: 16/11/2021
Meget flot, skal placeres senere som julepynt
Læs mereTrès joli, sera placé plus tard pour décoration noel
Oversæt Se den originale kommentar -
Marie-Thérèse Udgivet den 18/11/2021Købsdato: 01/11/2021
Meget gode produkter, men desværre havde jeg et gardin, hvis æske ikke virkede. Jeg venter på en erstatning, som burde komme snart. Bortset fra det har jeg aldrig haft nogen problemer.
Læs mereTrès bons produits mais malheureusement j'ai eu un rideau dont la boîte ne fonctionnait pas. J'attends le remplacement qui ne saurait tardé . A part cela je n'ai jamais eu de problème.
Oversæt Se den originale kommentar -
Daniela Udgivet den 12/11/2020Købsdato: 25/10/2020
PICCOLO UBELEVELSE. BATTERIBEKASSEN ER SKØR INFATTI, HVIS DEN ER PRAKTISK STØTTET OG NEM AT FJERNES.
Læs merePICCOLO INCONVENIENTE. IL CONTENITORE DELLE PILE E' PIUTTOSTO FRAGILE INFATTI SI E' SMONTATO PRATICAMENTE SUBITO MA FACILMENTE RIPARABILE
Oversæt Se den originale kommentar -
Sem Udgivet den 24/12/2019Købsdato: 08/12/2019
Jeg ville ønske, jeg kunne finde det samme produkt, der kan tilsluttes en stikkontakt.
Læs mereJ'aurais souhaité trouver le même produit à brancher sur prise secteur.
Oversæt Se den originale kommentar -
Elena Udgivet den 19/12/2019Købsdato: 07/12/2019
Problemet med lysene er, at det er nemt at afbryde kablerne.
Læs mereEl problema de las luces es el tener que desenredar los cables, es lioso.
Oversæt Se den originale kommentar -
Alessandro Udgivet den 16/12/2019Købsdato: 02/12/2019
okay
Læs mereok
Oversæt Se den originale kommentar -
Maja Udgivet den 14/12/2019Købsdato: 29/11/2019
Jeg er blevet fristet
Læs mereIch bin zufrieden
Oversæt Se den originale kommentar -
Jacqueline Udgivet den 02/12/2019Købsdato: 21/11/2019
Returnering af den vare, hvis gengivelse slet ikke stemmer overens med billedet (redigeret).
Læs mereRetour de l article dont le rendu ne correspond absolument pas à la photo ( truquée).
Oversæt Se den originale kommentar -
Claudia Udgivet den 01/11/2019Købsdato: 19/10/2019
Meget flot gengivelse
Læs mereRendu très jolie
Oversæt Se den originale kommentar -
Chantal Udgivet den 16/12/2018Købsdato: 04/12/2018
Smuk
Læs mereMagnifique
Oversæt Se den originale kommentar -
Aurelie Udgivet den 16/12/2018Købsdato: 05/12/2018
Hurtig levering og modtagelse, korrekt pris, men en mere beskrivelse af produkterne ville have været nyttig for mig.
Læs mereenvois et réception rapide, prix correcte, par contre plus de description du produits m'aurait été utile.
Oversæt Se den originale kommentar -
Caroline Udgivet den 15/12/2018Købsdato: 01/12/2018
giver et rigtig godt resultat, flot
Læs meredonne bien trés bon rendu, jolie
Oversæt Se den originale kommentar -
Cecile Udgivet den 07/12/2018Købsdato: 25/11/2018
perfekt artikel
Læs merearticle parfait
Oversæt Se den originale kommentar -
Catherine Udgivet den 02/12/2018Købsdato: 21/11/2018
Meget gode produkter, jeg anbefaler dem.
Læs mereTres bon produits je recommande
Oversæt Se den originale kommentar -
Paola Udgivet den 19/11/2018Købsdato: 08/11/2018
Produkt som beskrevet i vores information
Læs mereProdotto come descritto nelle informazioni
Oversæt Se den originale kommentar -
Daphnée Udgivet den 18/11/2018Købsdato: 05/11/2018
Jeg har ikke haft mulighed for at have den på endnu, men den er meget smuk med dens forskellige lysindstillinger.
Læs mereJe n'ai pas encore eu l'occasion de le mettre mais il est très joli avec ses différents mode d'éclairage
Oversæt Se den originale kommentar -
Delphine Udgivet den 21/12/2017Købsdato: 21/11/2017
Meget godt produkt, intet at klage over
Læs mereTrès bon produit, rien à redire
Oversæt Se den originale kommentar -
Karmele Udgivet den 16/12/2017Købsdato: 06/12/2017
behøver flere lyspunkter
Læs merenecesito mas lucecitas
Oversæt Se den originale kommentar -
Julien Udgivet den 04/12/2017Købsdato: 24/11/2017
Godt produkt
Læs mereBon produit
Oversæt Se den originale kommentar -
Marie-thérèse Udgivet den 26/11/2017Købsdato: 15/11/2017
Okay
Læs mereTrès bien
Oversæt Se den originale kommentar