Onlinehjælp

God aften, Kan jeg hjælpe dig?

Ofte stillede spørgsmål

Hvordan returnerer jeg en vare?

Det er enkelt og gratis* ! Du har 30 dage (fra modtagelsen eller afhentningen af din pakke) til at returnere produkter og få refunderet dit beløb.
Log ind på din konto eller følg din ordre. Klik på Mine returneringer > Foretag en returnering.
Vælg ordren og de varer, du ønsker at returnere, og angiv årsagerne til returneringen.
Print returetiketten, klæb den på din pakke, og læg retursedlen indeni.
Aflever derefter din pakke på det valgte afhentningssted eller i en af partnerafhentningsstederne. *Undtaget store varer.

Hvor er min ordre?

Når din ordre er bekræftet, sender vi dig en ordrebekræftelse via e-mail. Derefter vil din ordre blive pakket og overdraget til transportøren. Du vil modtage en sporingsmail med et link, der giver dig mulighed for at følge din pakke.
For at lokalisere din pakke og følge dens rejse, kan du logge direkte ind på transportørens hjemmeside. For at gøre dette, log ind på din konto, vælg den relevante ordre og klik på knappen « Følg min pakke ». Du vil derefter blive sendt til transportørens hjemmeside, som informerer dig i realtid om din pakkes placering.

Kan jeg annullere eller ændre min ordre?

Hvis din ordre allerede er registreret (når den er betalt), er det desværre for sent! Dog er det stadig muligt at annullere en ordre inden for 30 minutter efter at have afgivet den ved at kontakte vores kundeservice telefonisk på 04 50 65 10 12 mandag til fredag fra 9 til 13 og fra 14 til 17 (undtagen helligdage).

Hvordan bruger jeg en rabatkode eller et gavekort?

For at bruge en rabatkode eller et gavekort, skal du indtaste det i feltet « Jeg har en rabatkode eller et gavekort » når du bekræfter din ordre, lige før betalingen. Klik derefter på knappen Tilføj, en pop-up vil åbne for at sikre, at koden er gyldig. Værdien af tilbuddet knyttet til denne kode vil automatisk blive fratrukket. For at sikre, at denne kode bliver korrekt accepteret, skal du sørge for, at den opfylder de kriterier, der er nævnt i det kampagnetilbud, og at den ikke er udløbet.

Jeg har et problem med den ordre, jeg har modtaget

Har du problemer med levering, mangler en vare i din pakke? Vores kundeservice gør alt for at hjælpe dig og hurtigt løse dit problem. Har du en defekt vare, en vare der ikke passer til dig, eller som ikke svarer til din ordre? Returner varen til os ved at følge vores returprocedure, eller kontakt direkte vores kundeservice.

Jeg har brug for information om varer

På hele hjemmesiden finder du de mest detaljerede produktark: beskrivelse, teknisk information, materiale, finish, anvendelse, indretningsråd... Hvis du mangler oplysninger, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice.

Jeg kan ikke gennemføre min ordre

For at afgive din ordre skal du blot tilføje varerne til din indkøbskurv. Vælg derefter din leveringsmetode, og betal for ordren. Hvis du oplever vanskeligheder, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice.

Hvor kan jeg finde min faktura?

Af miljømæssige årsager trykker vi ikke længere fakturaer på papir for at vedlægge dem i pakkerne. Log derfor ind på din konto, vælg den relevante ordre og klik på knappen « Rediger faktura».

Hvilke betalingsmetoder er der?

Fordi du har ret til maksimal sikkerhed ved dine betalinger, har vi implementeret de bedste løsninger. Du har mulighed for at betale for dine køb med kreditkort (med 3D Secure autentificering), PayPal, bankoverførsel og i 3 eller 4 rater med kreditkort.

Finder du ikke et svar?

Vælg et af emnerne nedenfor baseret på dit behov.

Så ?

Har du ikke fundet, hvad du søgte?

Kontakt vores kundeservice

Fra mandag til fredag forpligter vores team sig
til at give dig hurtige
og relevante svar på dine henvendelser.