Onlinehjælp
God aften, Kan jeg hjælpe dig?
Ofte stillede spørgsmål
Det er enkelt og gratis* ! Du har 30 dage (fra modtagelsen eller afhentningen af din pakke) til at returnere produkter og få refunderet dit beløb.
Log ind på din konto eller følg din ordre. Klik på Mine returneringer > Foretag en returnering.
Vælg ordren og de varer, du ønsker at returnere, og angiv årsagerne til returneringen.
Print returetiketten, klæb den på din pakke, og læg retursedlen indeni.
Aflever derefter din pakke på det valgte afhentningssted eller i en af partnerafhentningsstederne. *Undtaget store varer.
Når din ordre er bekræftet, sender vi dig en ordrebekræftelse via e-mail. Derefter vil din ordre blive pakket og overdraget til transportøren. Du vil modtage en sporingsmail med et link, der giver dig mulighed for at følge din pakke. For at lokalisere din pakke og følge dens rejse, kan du logge direkte ind på transportørens hjemmeside. For at gøre dette, log ind på din konto, vælg den relevante ordre og klik på knappen « Følg min pakke ». Du vil derefter blive sendt til transportørens hjemmeside, som informerer dig i realtid om din pakkes placering.
Hvis din ordre allerede er registreret (når den er betalt), er det desværre for sent! Dog er det stadig muligt at annullere en ordre inden for 30 minutter efter at have afgivet den ved at kontakte vores kundeservice telefonisk på 04 50 65 10 12 mandag til fredag fra 9 til 13 og fra 14 til 17 (undtagen helligdage).
For at bruge en rabatkode eller et gavekort, skal du indtaste det i feltet « Jeg har en rabatkode eller et gavekort » når du bekræfter din ordre, lige før betalingen. Klik derefter på knappen Tilføj, en pop-up vil åbne for at sikre, at koden er gyldig. Værdien af tilbuddet knyttet til denne kode vil automatisk blive fratrukket. For at sikre, at denne kode bliver korrekt accepteret, skal du sørge for, at den opfylder de kriterier, der er nævnt i det kampagnetilbud, og at den ikke er udløbet.
Har du problemer med levering, mangler en vare i din pakke? Vores kundeservice gør alt for at hjælpe dig og hurtigt løse dit problem. Har du en defekt vare, en vare der ikke passer til dig, eller som ikke svarer til din ordre? Returner varen til os ved at følge vores returprocedure, eller kontakt direkte vores kundeservice.
På hele hjemmesiden finder du de mest detaljerede produktark: beskrivelse, teknisk information, materiale, finish, anvendelse, indretningsråd... Hvis du mangler oplysninger, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice.
For at afgive din ordre skal du blot tilføje varerne til din indkøbskurv. Vælg derefter din leveringsmetode, og betal for ordren. Hvis du oplever vanskeligheder, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice.
Af miljømæssige årsager trykker vi ikke længere fakturaer på papir for at vedlægge dem i pakkerne. Log derfor ind på din konto, vælg den relevante ordre og klik på knappen « Rediger faktura».
Fordi du har ret til maksimal sikkerhed ved dine betalinger, har vi implementeret de bedste løsninger. Du har mulighed for at betale for dine køb med kreditkort (med 3D Secure autentificering), PayPal, bankoverførsel og i 3 eller 4 rater med kreditkort.
Finder du ikke et svar?
Vælg et af emnerne nedenfor baseret på dit behov.
Ønsker du at returnere en vare eller hele din ordre? Bare rolig, uanset årsagen til din returnering, skal du blot logge ind på din Eminza-konto eller få adgang til din ordreopfølgning.
Gå til sektionen ?Mine returneringer?. Klik på ?Foretag en returnering? og vælg derefter ordren og de berørte varer samt årsagerne til returneringen. Du kan derefter downloade og printe din returlabel. Gælder ikke for store varer.
Alle returnerede varer vil blive inspiceret. De skal være nye, ubrugte og i deres originale emballage. Enhver returneret vare, der er ufuldstændig, beskadiget, slidt eller beskidt, vil ikke blive refunderet. Log ind på din konto med dine loginoplysninger ved at klikke på ?Min konto?.
Klik på sektionen ?Mine ordrer? og vælg den relevante ordre ?Detaljer om min ordre?. Vælg knappen ?Anmod om en returnering? for at downloade din returlabel.
Ønsker du at returnere en stor vare som en havemøbelgruppe, en gardinstang eller et møbel?
Log ind på din konto eller få adgang til din ordreopfølgning.
Klik på "Mine returneringer > Foretag en returnering". Vælg den relevante ordre og den vare, du ønsker at returnere. Angiv årsagerne til din returnering.
Når formularen er udfyldt, vil vores kundeservice kontakte dig hurtigst muligt for at arrangere returneringen af din vare.
Gå til en af de partnerforhandlere hos Mondial Relay inden for 7 dage.
For at finde det nærmeste afhentningssted, indtast dit postnummer på http://www.mondialrelay.fr
Glem ikke at anmode om en kvittering for indlevering hos forhandleren, når du afleverer din pakke.
Vi anbefaler, at du opbevarer denne kvittering, da den kan blive bedt om senere.
Modtagelsen af din returnering kan tage op til 14 arbejdsdage (eksklusive weekender og helligdage). Så snart vi er sikre på, at varerne er i deres oprindelige stand, og at returneringen er blevet tildelt din Eminza-konto, vil vi foretage refusion til den betalingsmetode, der blev brugt til at foretage den oprindelige ordre. Vi vil holde dig informeret via e-mail.
Farven på varen passer dig ikke, du har taget fejl af størrelsen, eller du forventede ikke denne materialeeffekt? Bare rolig, du har ret til at ændre mening! Uanset årsagen kan du returnere varerne inden for 30 dage fra modtagelsesdatoen.
Du har 30 dage (fra modtagelsesdatoen eller afhentningen af din pakke) til at returnere produkter og få refunderet.
Af miljømæssige årsager trykker vi ikke længere fakturaer eller returlabels på papir for at vedlægge dem i dine pakker. Du kan dog nemt finde dem på din konto. Log ind, klik på sektionen ?Mine ordrer?, og vælg den relevante ordre ?Detaljer om min ordre?. Vælg knappen ?Anmod om en returnering?.
Returneringer, med DPD, er gratis uanset årsagen til returneringen. For alle ordrer af store produkter opfordrer vi dig til at kontakte vores kundeservice.
Vi foretager ikke bytte af produkter. Du kan returnere de produkter, der ikke passer dig (nye, ubrugte og i deres originale emballage), og vi vil derefter refundere dem. Du kan derefter bestille det eller de produkter i en anden farve eller størrelse, for eksempel.
For at få en refundering kan du returnere de produkter, som ikke passer til dig (nye, ubrugte og i deres originale emballage), og vi vil derefter refundere dem.
Du bliver refunderet inden for 14 dage fra modtagelsen af din pakke i vores lagre.
Refunderingen afhænger af din betalingsmetode: for eksempel, hvis du har betalt for din ordre med kreditkort, vil vi kreditere din konto.
Hvis du har modtaget en defekt eller ikke-korrekt vare, opfordrer vi dig til hurtigt at kontakte vores kundeservice via vores kontaktformular. Du skal blot logge ind på din konto og gå til sektionen ?Mine ordrer?. Vores team vil tilbyde den bedst mulige løsning hurtigst muligt.
Returpakken er dit ansvar, indtil den ankommer til vores lagre, så husk at anmode om en bekræftelse på afsendelsen med et sporingsnummer for at holde øje med dens status.
Når returpakken er sendt, skal du vente 14 arbejdsdage (uden at tælle weekender og helligdage) på, at pakken når frem til os. Så snart returpakken er modtaget af vores lager, vil den blive behandlet inden for 1 til 2 arbejdsdage.
Hvis du ikke har modtaget en e-mail 15 arbejdsdage efter, at du har sendt din ordre tilbage, bedes du kontakte kundeservice via kontaktformularen og angive dit ordrenummer, referencen og mængden af de returnerede varer samt beviset for afsendelsen af din retur.
Du har 28 dage fra modtagelsesdagen af din ordre til at returnere dine varer.
Som international kunde kan du returnere din pakke med enhver posttjeneste til følgende adresse:
Eminza
Returservice
9, avenue des Arrivaux
38070 St-Quentin-Fallavier
FRANKRIG
Pakken er dit ansvar, indtil den når frem til vores lager, så glem ikke at anmode om og gemme en bekræftelse på afsendelsen, da vi har brug for det i tilfælde af, at pakken går tabt.
Husk også at inkludere den udfyldte returformular i din pakke, som du kan downloade fra din Eminza-konto.
Returen kan tage op til 21 arbejdsdage (uden weekender og helligdage) at nå frem til os.
Så snart vi modtager din pakke, og din retur er blevet behandlet, vil du modtage en bekræftelses-e-mail.
Refunderingen vil ske automatisk inden for 5 til 10 dage på den konto, du brugte til at foretage din oprindelige ordre.
I tilfælde af en returnering af en forkert eller defekt vare, tak for at kontakte os, så vi kan løse situationen for dig.
Du kan returnere enhver vare (inklusive nedsatte varer) inden for 28 dage efter modtagelse af din ordre. Husk at inkludere den udfyldte returformular i din pakke med dit ordrenummer.
Refusionen vil blive gennemført, når vi har modtaget ordren. Hvis du ønsker varen i en anden farve eller størrelse, skal du lave en ny bestilling.
Når din returpakke er klar, gå til dit lokale posthus for at sende din pakke til følgende adresse:
Eminza
Returservice
9, avenue des Arrivaux
38070 St-Quentin-Fallavier
FRANKRIG
Bed om en afsendelsesbevis, som du skal opbevare, indtil returneringen er afsluttet. På den måde kan du holde øje med dens rejse.
Returer kan tage op til 21 arbejdsdage at nå frem til os.
Når pakken er modtaget, vil refusionen blive gennemført til den anvendte betalingsmetode, og en bekræftelses-e-mail vil blive sendt til dig. Selvom refusionen vil blive gennemført, så snart vi modtager din retur, kræves der 10 arbejdsdage, før pengene vises på din konto.
Hvis det refunderede beløb ikke svarer til værdien af de returnerede produkter, anbefaler vi, at du tjekker om du har haft en rabatkode til din ordre.
Forskellen kan skyldes fradraget af din rabatkode.
Hvis beløbet stadig virker forkert efter denne kontrol, kan du kontakte vores kundeservice, og vi vil forsøge at løse problemet så hurtigt som muligt.
Hvis du har foretaget en returnering, og hvis den overholder Eminzas returvilkår, vil dit køb blive refunderet i henhold til den betalingsmetode, der blev brugt ved dit køb:
- hvis du har betalt med kreditkort, vil refunderingen blive foretaget automatisk til det samme kreditkort.
- hvis du har betalt med PayPal, vil refunderingen blive foretaget via PayPal.
- hvis du har betalt med bankoverførsel, skal du sende os dit kontonummer, så vi kan refundere dig via bankoverførsel.
For at levere hurtigst muligt, sendes ordrer til forberedelse, så snart de er bekræftet.
Når den er bekræftet, kan vi ikke længere ændre din ordre, hvad enten det drejer sig om ændring af reference, mængde, adresse eller betalingsmetode.
Det er dog muligt at annullere en ordre inden for 30 minutter efter registreringen ved at kontakte vores kundeservice telefonisk på 04 50 65 10 12 mandag til fredag fra 9 til 13 og fra 14 til 17 (undtagen helligdage).
Hvis kundeservice er lukket, opfordrer vi dig til at kontakte os skriftligt via kontaktformularen hurtigst muligt, og vi vil gøre vores bedste for at stoppe forsendelsen af din ordre.
Når din ordre er bekræftet, sender vi dig en bekræftelsesmail for ordren.
Derefter vil din ordre blive forberedt og derefter overdraget til transportøren. Du vil derefter modtage en bekræftelsesmail for forsendelsen med oplysninger om forsendelsesstatus og, afhængigt af transportøren, et link til at følge din pakke.
Du kan også til enhver tid tjekke status for din ordre ved at logge ind på din konto. For at gøre dette, gå til sektionen ?Mine ordrer?, vælg den relevante ordre og klik på knappen ?Følg min pakke?.
Du vil så blive sendt til transportørens hjemmeside, som vil informere dig i realtid om din pakkes placering.
For at levere hurtigst muligt, sendes ordrer til forberedelse, så snart de er bekræftet.
Når den er bekræftet, kan vi ikke længere ændre din ordre, hvad enten det drejer sig om ændring af reference, mængde, adresse eller betalingsmetode.
Det er dog muligt at annullere en ordre inden for 30 minutter efter registreringen ved at kontakte vores kundeservice telefonisk på 04 50 65 10 12 mandag til fredag fra 9 til 13 og fra 14 til 17 (undtagen helligdage).
Hvis kundeservice er lukket, opfordrer vi dig til at kontakte os skriftligt via kontaktformularen hurtigst muligt, og vi vil gøre vores bedste for at stoppe forsendelsen af din ordre.
Af miljømæssige årsager trykker vi ikke længere fakturaer på papir for at vedlægge dem i pakkerne. Fakturaerne for dine ordrer er tilgængelige i dit område under sektionen ?Mine ordrer?.
Hvis din ordre er en gave, vil modtageren derfor ikke modtage den i sin pakke.
Hos Eminza har du valget! Du kan oprette en konto for at få en personlig oplevelse, nemt følge dine ordrer, gemme dine leveringsadresser og optjene loyalitetspoint.
Det er dog ikke obligatorisk at oprette en konto for at afgive en bestilling. Du kan også bestille som gæst og fuldføre dit køb hurtigt, uden at oprette en konto.
For at bestille på Eminza.dk er det meget enkelt!
Du skal blot vælge de varer, du ønsker at bestille ved at gennemse vores hjemmeside. På ethvert tidspunkt er det muligt at indsnævre din søgning ved at bruge udvalgene efter kategorier, produkter, farver... eller ved at bruge søgefeltet.
Du kan tilføje de ønskede varer til din indkøbskurv, mens du navigerer. Når din indkøbskurv er klar, vil du have mulighed for at bekræfte de forskellige trin (tilmelding/login, valg af leverings- og betalingsmetode). Når din ordre er bekræftet, sender vi dig en bekræftelsesmail.
At tilføje en vare på lager til din indkøbskurv reserverer den ikke til dig. Det tilgængelige lager tildeles kun din ordre, når du har klikket på ?Bekræft min betaling og ordre? og modtaget ordrebekræftelsen via e-mail.
Lagerstatussen, der vises på vores hjemmeside, er pålidelig i mere end 99%!
Der er tre mulige situationer :
Vare på lager :
Produktet er tilgængeligt med det samme. Du kan tilføje det til din indkøbskurv og bestille uden ventetid. Forsendelsen sker derefter i henhold til behandlingstiden for ordren og den valgte leveringsmetode.
Vare på forudbestilling :
Nogle produkter kan være tilgængelige som forudbestilling. Du kan tilføje dem til indkøbskurven og afgive bestilling. De vil blive sendt, så snart de modtages på vores lagre. Den anslåede tilgængelighed er altid angivet på produktets side.
Vare ikke tilgængelig :
Hvis et produkt ikke længere er tilgængeligt, vil en besked informere dig. Du vil ikke kunne tilføje det til kurven, men du kan bede om at blive underrettet via e-mail, når det igen er på lager.
For at finde den vare, du drømmer om, er det meget nemt!
Der er flere muligheder: du kan enten bruge vores søgning, eller navigere gennem de forskellige universer på Eminza. For hver kategori kan du indsnævre din søgning ved hjælp af sektionerne, der er defineret efter type vare, og derefter ved hjælp af de forskellige sorteringsfiltre (dimension, farve...).
Lagerstatussen, der vises på vores hjemmeside, er pålidelig i mere end 99%. Hvis den vare, du ønsker at bestille, er udsolgt, eller hvis den ønskede mængde ikke er tilgængelig, opfordrer vi dig til at klikke på ?Giv mig besked, når dette produkt er på lager?, angive den ønskede mængde og din e-mailadresse. Så vil vi informere dig via e-mail, så snart varen er tilgængelig igen på hjemmesiden.
Hver vare, der præsenteres på vores hjemmeside, har en detaljeret beskrivelse (tekniske oplysninger, dimensioner, materiale, vedligeholdelsestips...) og præsentationsbilleder. For at se disse oplysninger skal du blot klikke på titlen eller billedet af den vare, der interesserer dig. Produktbeskrivelsen og de supplerende oplysninger findes nederst på siden.
Eminza forpligter sig til dig og tilbyder en garanti ved udpakning og montering af produkterne. Nogle varer har en særlig garanti. Når dette er tilfældet, vil denne information blive angivet på den dedikerede beskrivelsesside for den pågældende vare. Vores kundeservice står til din rådighed, hvis du ønsker at kende garantiperioden for en bestemt vare.
For at bruge en rabatkode eller et gavekort skal du indtaste det i feltet ?Jeg har en rabatkode eller et gavekort? på tidspunktet for bekræftelse af din ordre, lige før betalingen. Værdien af tilbuddet knyttet til denne kode vil automatisk blive fratrukket. For at sikre, at denne kode bliver korrekt accepteret, skal du sørge for, at den opfylder de kriterier, der er nævnt i det kampagnetilbud, og at den ikke er udløbet.
Hvis tilbuddet knyttet til rabatkoden eller gavekortet, der er anvendt på din indkøbskurv, ikke fungerer, kontroller udløbsdatoen for koden og de produkter, som denne kode er berettiget til. Vær opmærksom på, at i nogle tilfælde er rabatkoder udelukkende knyttet til de sendte konti og ikke kan bruges af andre kunder.
Desværre kan vi ikke ændre en ordre, når den er registreret, så vi kan derfor ikke give dig mulighed for at bruge en rabatkode efterfølgende.
Hvis din kode stadig er gyldig, kan du bruge den ved dit næste køb, forudsat at du overholder udløbsdatoen.
Du kan bruge kun én rabatkode pr. ordre.
Dette gælder også for koder til gratis levering, som ikke kan kombineres med andre rabatkoder.
Generelt er vores rabatkoder direkte synlige på hjemmesiden. Du kan også modtage dem via vores nyhedsbreve. Vær dog opmærksom på, at nogle koder, der modtages via e-mail, udelukkende er knyttet til de sendte konti og ikke kan bruges af andre kunder.
Vi er ikke i stand til at sende prøver. Vi bestræber os dog på at give detaljerede beskrivelser og billeder for hver vare, der præsenteres på vores hjemmeside.
Hvis du stadig er i tvivl om at bestille, skal du vide, at alle køb foretaget på Eminza er dækket af ?tilfreds eller pengene tilbage?-garantien (se betingelser).
For at glæde dine nærmeste skal du gå til din Eminza-konto og klikke på ?E-gavekort?. Vælg designet til dit gavekort for en personlig gave! Indtast derefter de ønskede oplysninger (modtagerens e-mailadresse, afsendelsesdato, lille besked ...). Du skal blot vælge betalingsmetoden, og ... overraskelse! Gavekortet vil blive sendt via e-mail på den valgte dato.
Når din ordre er bekræftet, sender vi dig en ordrebekræftelse via e-mail. Derefter vil din ordre blive pakket og overdraget til transportøren. Du vil modtage en sporingsmail med et link, så du kan følge din pakke.
For at gøre dette, log ind på din konto, vælg den relevante ordre og klik på knappen ?Følg min pakke?. Du vil så blive sendt til transportørens hjemmeside, som informerer dig i realtid om din pakkes placering.
For at imødekomme flest mulige, bestræber vi os på at tilbyde flere forsendelsesmetoder. Du har derfor mulighed for at vælge en økonomisk, standard eller ekspres levering, til dit hjem eller til et pakkepunkt.
Leveringstiderne afhænger af den leveringsmetode, du har valgt ved bekræftelsen af din ordre. 24 timer for ekspreslevering, 4 til 5 dage for standardlevering, og 5 til 6 dage for økonomisk levering. Ved valg af leveringsmetode for din ordre vil vi tilbyde flere transportører, og de tilsvarende leveringstider vil blive estimeret.
Fragtomkostningerne varierer afhængigt af flere kriterier: arten af de varer, der skal sendes, deres vægt, deres volumen, transportmetoden samt leveringsdestinationen. I alle tilfælde dækker disse omkostninger forberedelse, emballage og forsendelse af pakker.
For at kende forsendelsesprisen for en bestemt vare, skal du blot se på produktpræsentationssiden.
Hvis du ønsker at kende det samlede beløb for fragtomkostningerne for din ordre, skal du bekræfte din indkøbskurv og oprette en kundekonto.
Du kan oprette en Eminza-konto uanset dit bopælsland. Dog kan vi kun levere til følgende destinationer: fastlandet Frankrig, Korsika, Monaco, Andorra, DOM/TOM, Schweiz, Belgien, Luxembourg, Tyskland, Holland, Italien, Storbritannien, Spanien, Østrig, Danmark, Portugal, Finland, Norge, Sverige, Algeriet, Marokko og Tunesien.
Ved bekræftelse af din indkøbskurv vil vi tilbyde den leveringsmetode, der svarer til leveringslandet samt den tilsvarende pris. Hvis din ordre er for stor til, at vi kan sende den, vil en besked informere dig om dette.
Det kan være, at vi udvider listen over lande, vi leverer til, men vi har ikke præcise oplysninger om datoen eller hvilke lande der vil blive berørt.
Selvfølgelig! Du kan administrere dine forskellige leveringsadresser ved at logge ind på din Eminza-konto under sektionen ?Mine personlige oplysninger?.
Du kan ændre din leveringsadresse på to måder:
- ved indtastning af din ordre, vil du have mulighed for at vælge en allerede gemt leveringsadresse på din Eminza-konto eller indtaste en ny
- du kan også logge ind på din Eminza-konto og ændre din standard leveringsadresse i sektionen ?Mine personlige oplysninger?.
Hvis din ordre allerede er bekræftet, og du ønsker at ændre leveringsadressen, bedes du kontakte vores kundeservice hurtigst muligt på telefon 04 50 65 10 12 (åbent mandag til fredag fra 9 til 13 og fra 14 til 17 - undtagen helligdage).
Du kan ændre din faktureringsadresse på to måder:
- ved indtastning af din ordre har du mulighed for at vælge en faktureringsadresse, der allerede er angivet på din Eminza-konto, eller du kan indtaste en ny.
- Du kan også logge ind på din Eminza-konto og ændre din standard faktureringsadresse under « Mine personlige oplysninger ».
Hvis din ordre allerede er blevet bekræftet, og du ønsker at ændre faktureringsadressen, bedes du kontakte vores kundeservice hurtigst muligt på telefon 04 50 65 10 12 (åbent mandag til fredag fra 9-13 og 14-17 - undtagen helligdage).
Du kan udpege en person efter eget valg, som kan møde op på dine vegne med dit ID for at hente pakken.
Hvis det for eksempel er en gave, og du ønsker, at pakken skal leveres et andet sted end din bopæl, kan du angive navnet på den person, der kommer for at hente pakken, når du vælger afhentningsstedet.
Formatet på nogle varer kræver, at de sendes separat. Det kan derfor være, at vi sender din ordre i flere pakker på samme dato. Hvis det er tilfældet, vil vi informere dig via e-mail, når din ordre bliver sendt, og de forskellige sporingsnumre vil blive angivet, så du kan følge deres transport hos transportøren. Du kan også finde alle disse oplysninger i din konto under « Mine ordrer ».
Hvis postbudet eller leverandøren (afhængig af transportør) præsenterer dig for en beskadiget pakke, opfordrer vi dig til at kontrollere indholdet af pakken for at sikre, at din ordre er komplet og at ingen produkter er beskadiget. Hvis du er i tvivl, anbefaler vi, at du nægter at modtage leveringen i sin helhed og kontakter os hurtigst muligt, så vi kan arrangere en ny forsendelse.
Listen over de nærmeste afhentningssteder til din leveringsadresse vil blive angivet, når du bekræfter din ordre. Du vil således have mulighed for at vælge det afhentningssted, der bedst opfylder dine behov.
Vi kan ikke levere til postkasser eller postrestante.
Vi kan dog levere til din hjemmeadresse, din arbejdsplads eller til et afhentningssted, hvilket giver mange muligheder for levering.
Vi kan levere til din hjemmeadresse eller din arbejdsplads. Hvis du ønsker at blive leveret på din arbejdsplads, bedes du sørge for at angive virksomhedens navn i leveringsadressen, og at der vil være nogen til stede for at modtage din ordre. Leverandøren vil aflevere pakken på det angivne sted og ikke til den udpegede person.
Svaret er ja! For at kende leveringsmetoderne og forsendelsesomkostningerne til Belgien, skal du blot oprette din konto og derefter bekræfte din indkøbskurv. De forskellige forsendelsesmuligheder vil blive vist på skærmen.
Vi leverer bestemt til DOM-TOM, men kun for ikke-voluminøse varer. Du skal blot angive landet, når du indtaster din leveringsadresse.
Eminza tilbyder ikke håndtering af levering til en speditør og udfører derfor ingen eksportformaliteter for en levering.
Din ordre er ikke ankommet på den forventede leveringsdato, vi er her for at hjælpe dig.
Før du kontakter os, kan du selv foretage følgende tjek:
- tjek sporingslinket i din bekræftelses-e-mail, som viser, hvor din ordre befinder sig.
- kontroller på din konto, at leveringsadressen og dine kontaktoplysninger er korrekte.
- hvis du har modtaget en meddelelse fra en af vores transportører, kan det være, at pakken venter på dig i dit lokale posthus eller i den nærmeste PickUp-afhentningssted (når din ordre leveres med Chronopost).
- spørg dine naboer for at sikre, at de ikke har hentet pakken i dit fravær.
- spørg enhver, der bor på samme adresse.
- nogle ekstraordinære begivenheder, der er uden for vores kontrol, kan desværre forsinke leveringer, især i tilfælde af strejker, dårligt vejr og i perioder med høj efterspørgsel (jul, udsalg...).
Hvis du ikke har fundet din pakke efter at have foretaget alle disse tjek, bedes du kontakte os ved at bruge vores kontaktformular.
At tilmelde sig Eminza er virkelig meget enkelt!
For at komme i gang, klik på "Min konto" øverst til højre på vores hjemmesides forside, og derefter på "Opret en konto". Vi vil bede om nogle oplysninger som dit fulde navn, en e-mailadresse til login, din postadresse osv...
Når dette trin er gennemført, vil du være en del af Eminza-familien!
Du kan derefter udfylde dine oplysninger i sektionen "Mine personlige data" og angive din foretrukne leveringsadresse. Når du har gemt disse oplysninger, kan du så afgive din første ordre.
Hvis du foretrækker at afslutte disse trin senere, kan du opdatere alle disse detaljer, når du afgiver din første ordre, eller når som helst ved at logge ind på din Eminza-konto.
For at logge ind på din konto skal du blot klikke på "Min konto" øverst til højre på vores hjemmesides forside, og derefter indtaste dine personlige loginoplysninger, hvis du allerede har oprettet en Eminza-konto.
For at logge ud af din konto fra vores hjemmeside, skal du blot gå til din konto og derefter klikke på fanen "Log ud".
Hvis du ønsker at ændre dit kodeord, din e-mailadresse samt dine fakturerings- og leveringsadresser, skal du blot logge ind på din Eminza-konto og vælge den relevante sektion. Hvis du ikke har besøgt vores hjemmeside i et stykke tid, er det bedst at tjekke din konto for at sikre, at alle oplysninger er opdaterede.
Hvis du ikke kan få adgang til din kundekonto, opfordrer vi dig til at nulstille dit kodeord ved at klikke på : Nulstil mit kodeord
Hvis du ønsker at ændre dit kodeord, skal du være logget ind på din konto. Klik på "Min konto" og derefter på sektionen "Mine personlige data". Kontroller, at den e-mailadresse, der er knyttet til din konto, er opdateret, angiv det nye kodeord, du ønsker, bekræft det, og klik derefter på "Bekræft". Du kan logge ind med disse oplysninger ved din næste login på vores hjemmeside.
Når du ønsker at handle eller få adgang til din konto, beder vi dig om at logge ind. Hvis din e-mailadresse eller din adgangskode ikke genkendes, følg venligst disse anvisninger:
- sørg for at bruge den e-mailadresse og adgangskode, der er knyttet til din konto.
- hvis du ikke kan huske din adgangskode, klik på linket ?Glemt adgangskode?? på login-siden. Du vil blive bedt om at indtaste din e-mailadresse, og vi sender dig en besked med et link til at oprette en ny adgangskode (hvis du ikke modtager den inden for de næste minutter, så tjek din spam-mappe).
- hvis du stadig ikke kan logge ind, bedes du kontakte vores kundeservice.
Efter din tilmelding og din første ordre bør du modtage forskellige e-mails fra os, såsom Eminza's nyhedsbreve, bekræftelses-e-mails for køb, forsendelse og returnering samt svar fra kundeservice.
Det kan være, at din e-mailklient betragter vores e-mails som spam. Hvis det er tilfældet, opfordrer vi dig til at tilføje vores afsender-e-mailadresse til din liste over tilladte kontakter.
Sørg for at bruge den samme e-mailadresse, som du brugte til din tilmelding på Eminza, log ind på din konto, hvis du er i tvivl. Tøv ikke med at kontakte vores kundeservice for assistance.
Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev kan vi holde dig opdateret om vores seneste nyheder: særlige tilbud og kampagner, de nyeste trends og indretningsideer, nyheder, konkurrencer ... Og vi vil være i stand til at sende dig personlige opmærksomheder, kun til dig!
Du kan til enhver tid administrere dit abonnement på Eminza's nyhedsbreve ved at logge ind på din konto og gå til sektionen ?Mit nyhedsbrev abonnement?.
Hvis du blot ønsker at tage en pause, kan du blot afmelde dig vores nyhedsbrev ved at klikke på linket nederst i vores e-mails. Du kan også afmelde dig vores nyhedsbrev fra din konto i sektionen ?Mit nyhedsbrev abonnement?. Vær opmærksom på, at ændringen kan tage op til ti dage at træde i kraft, efter du har afmeldt dig.
At bestille online har aldrig været mere sikkert! Vi bruger et af de mest sikre online bestillingssystemer på markedet. Derudover udfører vi konstant forskning og forbedringer af vores software for at sikre dig den størst mulige sikkerhed, når som helst.
Dine personlige data opbevares på en sikker server. Eminza forpligter sig til ikke at videregive dine data til tredjeparter og aldrig dele oplysninger om dig.
Vi er kede af at se dig gå... :( Vær opmærksom på, at din Eminza-konto er helt gratis og giver dig mulighed for nemt at bestille uden at skulle indtaste dine oplysninger hver gang, du handler hos os. Din Eminza-konto tilbyder også regelmæssige nyhedsbreve, og du kan nyde godt af eksklusive rabatter og kampagner på siden.
Det er i øjeblikket ikke muligt for dig at slette din konto selv. Hvis du stadig ønsker at deaktivere din konto, skal du blot kontakte vores kundeservice via kontaktformularen.
Hvis du ændrer mening, skal du ikke bekymre dig, det vil altid være muligt at vende tilbage. Du skal blot informere os om, at du ønsker at handle med os igen, så kan vi arrangere det for dig. Kontakt vores kundeservice via kontaktformularen.
Vi tilbyder dig flere betalingsmetoder, så du kan vælge en af de nævnte muligheder nedenfor:
- Kreditkort (CB, VISA, MasterCard)
- PayPal
- Bankoverførsel fra 4000 kr.
- Klarna x 3
Bemærk, at American Express kort ikke accepteres.
Vær opmærksom på, at alle vores transaktioner er krypterede for en ultra-sikker betaling.
Foretrækker du at betale din ordre via bankoverførsel? Ingen problemer.
Efter at have bekræftet din indkøbskurv på vores hjemmeside, skal du blot vælge denne mulighed blandt de tilgængelige betalingsmetoder. Glem ikke at acceptere salgsbetingelserne ved at sætte kryds i den relevante boks. Klik derefter på "Bekræft min betaling og min ordre" og vi sender dig en bekræftelses-e-mail med vores bankoplysninger.
Du har 7 dage til at gennemføre betalingen, i løbet af hvilken tid varerne vil blive reserveret til dig. For at lette behandlingen af din ordre, bedes du venligst huske at angive dit ordrenummer i betalingsårsagen. Din ordre vil blive afsendt ved modtagelse af betalingen i henhold til den leveringsmetode, du valgte ved registreringen af din ordre.
Dine oplysninger er krypterede og cirkulerer sikkert takket være SSL-protokollen. Når du indtaster tallene fra dit kreditkort, sørger en krypteringsalgoritme for straks at omdanne disse oplysninger til en række uforståelige bogstaver og tal.
Det skal bemærkes, at Eminza på intet tidspunkt har indsigt i dine bankoplysninger: alt håndteres direkte af vores bankpartner. Transaktionen er således reelt beskyttet i alle faser af informationscirkulationen.
3D Secure er en sikker protokol designet til at forbedre din sikkerhed og styrke din autentificering, når du foretager online køb med kreditkort. Dette system gør det muligt at verificere, at kreditkortet faktisk bruges af sin ejer, altså af dig. Afhængigt af korttypen kaldes denne protokol "MasterCard SecureCode" eller "Verified by Visa".
Princippet er enkelt: på betalings tidspunktet, efter at have indtastet de sædvanlige betalingsoplysninger, identificerer du dig som kortindehaver ved at indtaste en engangskode modtaget fra din bank, typisk via SMS. Den sikkerhedskode, du modtager, er engangsbrug og har en begrænset gyldighedsperiode. Og den er nødvendig for, at din ordre kan registreres og afsendes.
Hver bank har sin egen metode til at sende denne kode eller 3D Secure adgangskode, men det sker normalt via SMS eller fastnettelefon.
Normalt udføres denne service automatisk af din bank, når du tilmelder dig dit kreditkort. Hvis nummeret eller andre oplysninger, der er angivet til din bank, ikke længere er opdaterede, skal du kontakte din bank direkte for at informere dem og ændre det, så du kan modtage en sikkerhedskode ved dine køb.
Hvis du ønsker at betale med PayPal, er der flere muligheder for dig. Du kan betale direkte for din indkøbskurv uden at skulle oprette en konto på Eminza ved at bruge knappen "PayPal Express". I så fald vil PayPal sende os alle de nødvendige oplysninger til behandling af din ordre. Hvis du allerede har en Eminza-konto, eller hvis du ønsker at oprette en, vil PayPal betalingsmuligheden automatisk blive tilbudt, når du har bekræftet din indkøbskurv.
Når du har udfyldt og bekræftet din indkøbskurv, vil du have mulighed for at vælge betaling med kreditkort. Vælg denne betalingsmetode og lad dig guide; hver trin vil blive klart forklaret på skærmen. For at dette kan fungere, skal dit kort have logoet CB, Visa eller MasterCard. Hvis ikke, opfordrer vi dig til at vælge en anden betalingsmetode.
For at optimere din shoppingoplevelse tilbyder Eminza at gemme oplysningerne om dit kort. Dette er en 100 % sikker proces, der har til formål at spare dig tid ved din næste ordre. Dine bankoplysninger bruges udelukkende til behandling af din ordre og vil aldrig blive videregivet til en tredjepart. Du kan til enhver tid slette registreringen af dine kortoplysninger på din konto under "Mit betalingskort".
Vores betalingsgrænseflade ADYEN kontrollerer betalinger elektronisk. Det kan være, at din bank ikke giver os en øjeblikkelig godkendelse af betalingen, selvom din konto har en positiv saldo (ugentlig/månedlig grænse for dine udgifter nået, udløbsdato for dit kort overskredet, ...). Din ordre annulleres automatisk. Vi anbefaler, at du kontakter din bank for at få flere oplysninger.
Hvis du vælger at gemme dine bankoplysninger, vil de blive krypteret og opbevaret sikkert af vores betalingsservice, Adyen. Du kan til enhver tid registrere et nyt kort og slette et kort, der allerede er gemt.
Helt sikkert! Hvis beløbet i din indkøbskurv er mellem 100 ? og 1000 ?, vil vi automatisk tilbyde dig muligheden for at betale i 3 rater uden gebyr gennem vores partner, Cofidis.
Hvis beløbet i din indkøbskurv når op på 100 ? og op til 1000 ? i køb, kan du vælge at betale i 3, 5, 10 eller endda 20 rater. Betal for dine køb, som du ønsker, takket være vores partner 1euro.com! Din ansøgning om åbning 1euro.com tager kun et par minutter, og du får straks en foreløbig godkendelse, hvis din kreditansøgning bliver accepteret.
Ønsker du at returnere en vare eller hele din ordre? Bare rolig, uanset årsagen til din returnering, skal du blot logge ind på din Eminza-konto eller få adgang til din ordreopfølgning.
Gå til sektionen ?Mine returneringer?. Klik på ?Foretag en returnering? og vælg derefter ordren og de berørte varer samt årsagerne til returneringen. Du kan derefter downloade og printe din returlabel. Gælder ikke for store varer.
Alle returnerede varer vil blive inspiceret. De skal være nye, ubrugte og i deres originale emballage. Enhver returneret vare, der er ufuldstændig, beskadiget, slidt eller beskidt, vil ikke blive refunderet. Log ind på din konto med dine loginoplysninger ved at klikke på ?Min konto?.
Klik på sektionen ?Mine ordrer? og vælg den relevante ordre ?Detaljer om min ordre?. Vælg knappen ?Anmod om en returnering? for at downloade din returlabel.
Ønsker du at returnere en stor vare som en havemøbelgruppe, en gardinstang eller et møbel?
Log ind på din konto eller få adgang til din ordreopfølgning.
Klik på "Mine returneringer > Foretag en returnering". Vælg den relevante ordre og den vare, du ønsker at returnere. Angiv årsagerne til din returnering.
Når formularen er udfyldt, vil vores kundeservice kontakte dig hurtigst muligt for at arrangere returneringen af din vare.
Gå til en af de partnerforhandlere hos Mondial Relay inden for 7 dage.
For at finde det nærmeste afhentningssted, indtast dit postnummer på http://www.mondialrelay.fr
Glem ikke at anmode om en kvittering for indlevering hos forhandleren, når du afleverer din pakke.
Vi anbefaler, at du opbevarer denne kvittering, da den kan blive bedt om senere.
Modtagelsen af din returnering kan tage op til 14 arbejdsdage (eksklusive weekender og helligdage). Så snart vi er sikre på, at varerne er i deres oprindelige stand, og at returneringen er blevet tildelt din Eminza-konto, vil vi foretage refusion til den betalingsmetode, der blev brugt til at foretage den oprindelige ordre. Vi vil holde dig informeret via e-mail.
Farven på varen passer dig ikke, du har taget fejl af størrelsen, eller du forventede ikke denne materialeeffekt? Bare rolig, du har ret til at ændre mening! Uanset årsagen kan du returnere varerne inden for 30 dage fra modtagelsesdatoen.
Du har 30 dage (fra modtagelsesdatoen eller afhentningen af din pakke) til at returnere produkter og få refunderet.
Af miljømæssige årsager trykker vi ikke længere fakturaer eller returlabels på papir for at vedlægge dem i dine pakker. Du kan dog nemt finde dem på din konto. Log ind, klik på sektionen ?Mine ordrer?, og vælg den relevante ordre ?Detaljer om min ordre?. Vælg knappen ?Anmod om en returnering?.
Returneringer, med DPD, er gratis uanset årsagen til returneringen. For alle ordrer af store produkter opfordrer vi dig til at kontakte vores kundeservice.
Vi foretager ikke bytte af produkter. Du kan returnere de produkter, der ikke passer dig (nye, ubrugte og i deres originale emballage), og vi vil derefter refundere dem. Du kan derefter bestille det eller de produkter i en anden farve eller størrelse, for eksempel.
For at få en refundering kan du returnere de produkter, som ikke passer til dig (nye, ubrugte og i deres originale emballage), og vi vil derefter refundere dem.
Du bliver refunderet inden for 14 dage fra modtagelsen af din pakke i vores lagre.
Refunderingen afhænger af din betalingsmetode: for eksempel, hvis du har betalt for din ordre med kreditkort, vil vi kreditere din konto.
Hvis du har modtaget en defekt eller ikke-korrekt vare, opfordrer vi dig til hurtigt at kontakte vores kundeservice via vores kontaktformular. Du skal blot logge ind på din konto og gå til sektionen ?Mine ordrer?. Vores team vil tilbyde den bedst mulige løsning hurtigst muligt.
Returpakken er dit ansvar, indtil den ankommer til vores lagre, så husk at anmode om en bekræftelse på afsendelsen med et sporingsnummer for at holde øje med dens status.
Når returpakken er sendt, skal du vente 14 arbejdsdage (uden at tælle weekender og helligdage) på, at pakken når frem til os. Så snart returpakken er modtaget af vores lager, vil den blive behandlet inden for 1 til 2 arbejdsdage.
Hvis du ikke har modtaget en e-mail 15 arbejdsdage efter, at du har sendt din ordre tilbage, bedes du kontakte kundeservice via kontaktformularen og angive dit ordrenummer, referencen og mængden af de returnerede varer samt beviset for afsendelsen af din retur.
Du har 28 dage fra modtagelsesdagen af din ordre til at returnere dine varer.
Som international kunde kan du returnere din pakke med enhver posttjeneste til følgende adresse:
Eminza
Returservice
9, avenue des Arrivaux
38070 St-Quentin-Fallavier
FRANKRIG
Pakken er dit ansvar, indtil den når frem til vores lager, så glem ikke at anmode om og gemme en bekræftelse på afsendelsen, da vi har brug for det i tilfælde af, at pakken går tabt.
Husk også at inkludere den udfyldte returformular i din pakke, som du kan downloade fra din Eminza-konto.
Returen kan tage op til 21 arbejdsdage (uden weekender og helligdage) at nå frem til os.
Så snart vi modtager din pakke, og din retur er blevet behandlet, vil du modtage en bekræftelses-e-mail.
Refunderingen vil ske automatisk inden for 5 til 10 dage på den konto, du brugte til at foretage din oprindelige ordre.
I tilfælde af en returnering af en forkert eller defekt vare, tak for at kontakte os, så vi kan løse situationen for dig.
Du kan returnere enhver vare (inklusive nedsatte varer) inden for 28 dage efter modtagelse af din ordre. Husk at inkludere den udfyldte returformular i din pakke med dit ordrenummer.
Refusionen vil blive gennemført, når vi har modtaget ordren. Hvis du ønsker varen i en anden farve eller størrelse, skal du lave en ny bestilling.
Når din returpakke er klar, gå til dit lokale posthus for at sende din pakke til følgende adresse:
Eminza
Returservice
9, avenue des Arrivaux
38070 St-Quentin-Fallavier
FRANKRIG
Bed om en afsendelsesbevis, som du skal opbevare, indtil returneringen er afsluttet. På den måde kan du holde øje med dens rejse.
Returer kan tage op til 21 arbejdsdage at nå frem til os.
Når pakken er modtaget, vil refusionen blive gennemført til den anvendte betalingsmetode, og en bekræftelses-e-mail vil blive sendt til dig. Selvom refusionen vil blive gennemført, så snart vi modtager din retur, kræves der 10 arbejdsdage, før pengene vises på din konto.
Hvis det refunderede beløb ikke svarer til værdien af de returnerede produkter, anbefaler vi, at du tjekker om du har haft en rabatkode til din ordre.
Forskellen kan skyldes fradraget af din rabatkode.
Hvis beløbet stadig virker forkert efter denne kontrol, kan du kontakte vores kundeservice, og vi vil forsøge at løse problemet så hurtigt som muligt.
Hvis du har foretaget en returnering, og hvis den overholder Eminzas returvilkår, vil dit køb blive refunderet i henhold til den betalingsmetode, der blev brugt ved dit køb:
- hvis du har betalt med kreditkort, vil refunderingen blive foretaget automatisk til det samme kreditkort.
- hvis du har betalt med PayPal, vil refunderingen blive foretaget via PayPal.
- hvis du har betalt med bankoverførsel, skal du sende os dit kontonummer, så vi kan refundere dig via bankoverførsel.
For at levere hurtigst muligt, sendes ordrer til forberedelse, så snart de er bekræftet.
Når den er bekræftet, kan vi ikke længere ændre din ordre, hvad enten det drejer sig om ændring af reference, mængde, adresse eller betalingsmetode.
Det er dog muligt at annullere en ordre inden for 30 minutter efter registreringen ved at kontakte vores kundeservice telefonisk på 04 50 65 10 12 mandag til fredag fra 9 til 13 og fra 14 til 17 (undtagen helligdage).
Hvis kundeservice er lukket, opfordrer vi dig til at kontakte os skriftligt via kontaktformularen hurtigst muligt, og vi vil gøre vores bedste for at stoppe forsendelsen af din ordre.
Når din ordre er bekræftet, sender vi dig en bekræftelsesmail for ordren.
Derefter vil din ordre blive forberedt og derefter overdraget til transportøren. Du vil derefter modtage en bekræftelsesmail for forsendelsen med oplysninger om forsendelsesstatus og, afhængigt af transportøren, et link til at følge din pakke.
Du kan også til enhver tid tjekke status for din ordre ved at logge ind på din konto. For at gøre dette, gå til sektionen ?Mine ordrer?, vælg den relevante ordre og klik på knappen ?Følg min pakke?.
Du vil så blive sendt til transportørens hjemmeside, som vil informere dig i realtid om din pakkes placering.
For at se eller udskrive en faktura, log ind på din Eminza-konto og gå til ?Mine ordrer?.
Klik på ?Detaljer om min ordre? for den relevante ordre og derefter på ?Rediger faktura?.
Af miljømæssige årsager trykker vi ikke længere fakturaer på papir for at vedlægge dem i pakkerne. Fakturaerne for dine ordrer er tilgængelige i dit område under sektionen ?Mine ordrer?.
Hvis din ordre er en gave, vil modtageren derfor ikke modtage den i sin pakke.
Hos Eminza har du valget! Du kan oprette en konto for at få en personlig oplevelse, nemt følge dine ordrer, gemme dine leveringsadresser og optjene loyalitetspoint.
Det er dog ikke obligatorisk at oprette en konto for at afgive en bestilling. Du kan også bestille som gæst og fuldføre dit køb hurtigt, uden at oprette en konto.
For at bestille på Eminza.dk er det meget enkelt!
Du skal blot vælge de varer, du ønsker at bestille ved at gennemse vores hjemmeside. På ethvert tidspunkt er det muligt at indsnævre din søgning ved at bruge udvalgene efter kategorier, produkter, farver... eller ved at bruge søgefeltet.
Du kan tilføje de ønskede varer til din indkøbskurv, mens du navigerer. Når din indkøbskurv er klar, vil du have mulighed for at bekræfte de forskellige trin (tilmelding/login, valg af leverings- og betalingsmetode). Når din ordre er bekræftet, sender vi dig en bekræftelsesmail.
At tilføje en vare på lager til din indkøbskurv reserverer den ikke til dig. Det tilgængelige lager tildeles kun din ordre, når du har klikket på ?Bekræft min betaling og ordre? og modtaget ordrebekræftelsen via e-mail.
Lagerstatussen, der vises på vores hjemmeside, er pålidelig i mere end 99%!
Der er tre mulige situationer :
Vare på lager :
Produktet er tilgængeligt med det samme. Du kan tilføje det til din indkøbskurv og bestille uden ventetid. Forsendelsen sker derefter i henhold til behandlingstiden for ordren og den valgte leveringsmetode.
Vare på forudbestilling :
Nogle produkter kan være tilgængelige som forudbestilling. Du kan tilføje dem til indkøbskurven og afgive bestilling. De vil blive sendt, så snart de modtages på vores lagre. Den anslåede tilgængelighed er altid angivet på produktets side.
Vare ikke tilgængelig :
Hvis et produkt ikke længere er tilgængeligt, vil en besked informere dig. Du vil ikke kunne tilføje det til kurven, men du kan bede om at blive underrettet via e-mail, når det igen er på lager.
For at finde den vare, du drømmer om, er det meget nemt!
Der er flere muligheder: du kan enten bruge vores søgning, eller navigere gennem de forskellige universer på Eminza. For hver kategori kan du indsnævre din søgning ved hjælp af sektionerne, der er defineret efter type vare, og derefter ved hjælp af de forskellige sorteringsfiltre (dimension, farve...).
Lagerstatussen, der vises på vores hjemmeside, er pålidelig i mere end 99%. Hvis den vare, du ønsker at bestille, er udsolgt, eller hvis den ønskede mængde ikke er tilgængelig, opfordrer vi dig til at klikke på ?Giv mig besked, når dette produkt er på lager?, angive den ønskede mængde og din e-mailadresse. Så vil vi informere dig via e-mail, så snart varen er tilgængelig igen på hjemmesiden.
Hver vare, der præsenteres på vores hjemmeside, har en detaljeret beskrivelse (tekniske oplysninger, dimensioner, materiale, vedligeholdelsestips...) og præsentationsbilleder. For at se disse oplysninger skal du blot klikke på titlen eller billedet af den vare, der interesserer dig. Produktbeskrivelsen og de supplerende oplysninger findes nederst på siden.
Eminza forpligter sig til dig og tilbyder en garanti ved udpakning og montering af produkterne. Nogle varer har en særlig garanti. Når dette er tilfældet, vil denne information blive angivet på den dedikerede beskrivelsesside for den pågældende vare. Vores kundeservice står til din rådighed, hvis du ønsker at kende garantiperioden for en bestemt vare.
For at bruge en rabatkode eller et gavekort skal du indtaste det i feltet ?Jeg har en rabatkode eller et gavekort? på tidspunktet for bekræftelse af din ordre, lige før betalingen. Værdien af tilbuddet knyttet til denne kode vil automatisk blive fratrukket. For at sikre, at denne kode bliver korrekt accepteret, skal du sørge for, at den opfylder de kriterier, der er nævnt i det kampagnetilbud, og at den ikke er udløbet.
Hvis tilbuddet knyttet til rabatkoden eller gavekortet, der er anvendt på din indkøbskurv, ikke fungerer, kontroller udløbsdatoen for koden og de produkter, som denne kode er berettiget til. Vær opmærksom på, at i nogle tilfælde er rabatkoder udelukkende knyttet til de sendte konti og ikke kan bruges af andre kunder.
Desværre kan vi ikke ændre en ordre, når den er registreret, så vi kan derfor ikke give dig mulighed for at bruge en rabatkode efterfølgende.
Hvis din kode stadig er gyldig, kan du bruge den ved dit næste køb, forudsat at du overholder udløbsdatoen.
Du kan bruge kun én rabatkode pr. ordre.
Dette gælder også for koder til gratis levering, som ikke kan kombineres med andre rabatkoder.
Generelt er vores rabatkoder direkte synlige på hjemmesiden. Du kan også modtage dem via vores nyhedsbreve. Vær dog opmærksom på, at nogle koder, der modtages via e-mail, udelukkende er knyttet til de sendte konti og ikke kan bruges af andre kunder.
Vi er ikke i stand til at sende prøver. Vi bestræber os dog på at give detaljerede beskrivelser og billeder for hver vare, der præsenteres på vores hjemmeside.
Hvis du stadig er i tvivl om at bestille, skal du vide, at alle køb foretaget på Eminza er dækket af ?tilfreds eller pengene tilbage?-garantien (se betingelser).
For at glæde dine nærmeste skal du gå til din Eminza-konto og klikke på ?E-gavekort?. Vælg designet til dit gavekort for en personlig gave! Indtast derefter de ønskede oplysninger (modtagerens e-mailadresse, afsendelsesdato, lille besked ...). Du skal blot vælge betalingsmetoden, og ... overraskelse! Gavekortet vil blive sendt via e-mail på den valgte dato.
Når din ordre er bekræftet, sender vi dig en ordrebekræftelse via e-mail. Derefter vil din ordre blive pakket og overdraget til transportøren. Du vil modtage en sporingsmail med et link, så du kan følge din pakke.
For at gøre dette, log ind på din konto, vælg den relevante ordre og klik på knappen ?Følg min pakke?. Du vil så blive sendt til transportørens hjemmeside, som informerer dig i realtid om din pakkes placering.
For at imødekomme flest mulige, bestræber vi os på at tilbyde flere forsendelsesmetoder. Du har derfor mulighed for at vælge en økonomisk, standard eller ekspres levering, til dit hjem eller til et pakkepunkt.
Leveringstiderne afhænger af den leveringsmetode, du har valgt ved bekræftelsen af din ordre. 24 timer for ekspreslevering, 4 til 5 dage for standardlevering, og 5 til 6 dage for økonomisk levering. Ved valg af leveringsmetode for din ordre vil vi tilbyde flere transportører, og de tilsvarende leveringstider vil blive estimeret.
Fragtomkostningerne varierer afhængigt af flere kriterier: arten af de varer, der skal sendes, deres vægt, deres volumen, transportmetoden samt leveringsdestinationen. I alle tilfælde dækker disse omkostninger forberedelse, emballage og forsendelse af pakker.
For at kende forsendelsesprisen for en bestemt vare, skal du blot se på produktpræsentationssiden.
Hvis du ønsker at kende det samlede beløb for fragtomkostningerne for din ordre, skal du bekræfte din indkøbskurv og oprette en kundekonto.
Du kan oprette en Eminza-konto uanset dit bopælsland. Dog kan vi kun levere til følgende destinationer: fastlandet Frankrig, Korsika, Monaco, Andorra, DOM/TOM, Schweiz, Belgien, Luxembourg, Tyskland, Holland, Italien, Storbritannien, Spanien, Østrig, Danmark, Portugal, Finland, Norge, Sverige, Algeriet, Marokko og Tunesien.
Ved bekræftelse af din indkøbskurv vil vi tilbyde den leveringsmetode, der svarer til leveringslandet samt den tilsvarende pris. Hvis din ordre er for stor til, at vi kan sende den, vil en besked informere dig om dette.
Det kan være, at vi udvider listen over lande, vi leverer til, men vi har ikke præcise oplysninger om datoen eller hvilke lande der vil blive berørt.
Selvfølgelig! Du kan administrere dine forskellige leveringsadresser ved at logge ind på din Eminza-konto under sektionen ?Mine personlige oplysninger?.
Du kan ændre din leveringsadresse på to måder:
- ved indtastning af din ordre, vil du have mulighed for at vælge en allerede gemt leveringsadresse på din Eminza-konto eller indtaste en ny
- du kan også logge ind på din Eminza-konto og ændre din standard leveringsadresse i sektionen ?Mine personlige oplysninger?.
Hvis din ordre allerede er bekræftet, og du ønsker at ændre leveringsadressen, bedes du kontakte vores kundeservice hurtigst muligt på telefon 04 50 65 10 12 (åbent mandag til fredag fra 9 til 13 og fra 14 til 17 - undtagen helligdage).
Du kan ændre din faktureringsadresse på to måder:
- ved indtastning af din ordre har du mulighed for at vælge en faktureringsadresse, der allerede er angivet på din Eminza-konto, eller du kan indtaste en ny.
- Du kan også logge ind på din Eminza-konto og ændre din standard faktureringsadresse under « Mine personlige oplysninger ».
Hvis din ordre allerede er blevet bekræftet, og du ønsker at ændre faktureringsadressen, bedes du kontakte vores kundeservice hurtigst muligt på telefon 04 50 65 10 12 (åbent mandag til fredag fra 9-13 og 14-17 - undtagen helligdage).
Du kan udpege en person efter eget valg, som kan møde op på dine vegne med dit ID for at hente pakken.
Hvis det for eksempel er en gave, og du ønsker, at pakken skal leveres et andet sted end din bopæl, kan du angive navnet på den person, der kommer for at hente pakken, når du vælger afhentningsstedet.
Formatet på nogle varer kræver, at de sendes separat. Det kan derfor være, at vi sender din ordre i flere pakker på samme dato. Hvis det er tilfældet, vil vi informere dig via e-mail, når din ordre bliver sendt, og de forskellige sporingsnumre vil blive angivet, så du kan følge deres transport hos transportøren. Du kan også finde alle disse oplysninger i din konto under « Mine ordrer ».
Hvis postbudet eller leverandøren (afhængig af transportør) præsenterer dig for en beskadiget pakke, opfordrer vi dig til at kontrollere indholdet af pakken for at sikre, at din ordre er komplet og at ingen produkter er beskadiget. Hvis du er i tvivl, anbefaler vi, at du nægter at modtage leveringen i sin helhed og kontakter os hurtigst muligt, så vi kan arrangere en ny forsendelse.
Listen over de nærmeste afhentningssteder til din leveringsadresse vil blive angivet, når du bekræfter din ordre. Du vil således have mulighed for at vælge det afhentningssted, der bedst opfylder dine behov.
Vi kan ikke levere til postkasser eller postrestante.
Vi kan dog levere til din hjemmeadresse, din arbejdsplads eller til et afhentningssted, hvilket giver mange muligheder for levering.
Vi kan levere til din hjemmeadresse eller din arbejdsplads. Hvis du ønsker at blive leveret på din arbejdsplads, bedes du sørge for at angive virksomhedens navn i leveringsadressen, og at der vil være nogen til stede for at modtage din ordre. Leverandøren vil aflevere pakken på det angivne sted og ikke til den udpegede person.
Svaret er ja! For at kende leveringsmetoderne og forsendelsesomkostningerne til Belgien, skal du blot oprette din konto og derefter bekræfte din indkøbskurv. De forskellige forsendelsesmuligheder vil blive vist på skærmen.
Vi leverer bestemt til DOM-TOM, men kun for ikke-voluminøse varer. Du skal blot angive landet, når du indtaster din leveringsadresse.
Eminza tilbyder ikke håndtering af levering til en speditør og udfører derfor ingen eksportformaliteter for en levering.
Din ordre er ikke ankommet på den forventede leveringsdato, vi er her for at hjælpe dig.
Før du kontakter os, kan du selv foretage følgende tjek:
- tjek sporingslinket i din bekræftelses-e-mail, som viser, hvor din ordre befinder sig.
- kontroller på din konto, at leveringsadressen og dine kontaktoplysninger er korrekte.
- hvis du har modtaget en meddelelse fra en af vores transportører, kan det være, at pakken venter på dig i dit lokale posthus eller i den nærmeste PickUp-afhentningssted (når din ordre leveres med Chronopost).
- spørg dine naboer for at sikre, at de ikke har hentet pakken i dit fravær.
- spørg enhver, der bor på samme adresse.
- nogle ekstraordinære begivenheder, der er uden for vores kontrol, kan desværre forsinke leveringer, især i tilfælde af strejker, dårligt vejr og i perioder med høj efterspørgsel (jul, udsalg...).
Hvis du ikke har fundet din pakke efter at have foretaget alle disse tjek, bedes du kontakte os ved at bruge vores kontaktformular.
At tilmelde sig Eminza er virkelig meget enkelt!
For at komme i gang, klik på "Min konto" øverst til højre på vores hjemmesides forside, og derefter på "Opret en konto". Vi vil bede om nogle oplysninger som dit fulde navn, en e-mailadresse til login, din postadresse osv...
Når dette trin er gennemført, vil du være en del af Eminza-familien!
Du kan derefter udfylde dine oplysninger i sektionen "Mine personlige data" og angive din foretrukne leveringsadresse. Når du har gemt disse oplysninger, kan du så afgive din første ordre.
Hvis du foretrækker at afslutte disse trin senere, kan du opdatere alle disse detaljer, når du afgiver din første ordre, eller når som helst ved at logge ind på din Eminza-konto.
For at logge ind på din konto skal du blot klikke på "Min konto" øverst til højre på vores hjemmesides forside, og derefter indtaste dine personlige loginoplysninger, hvis du allerede har oprettet en Eminza-konto.
For at logge ud af din konto fra vores hjemmeside, skal du blot gå til din konto og derefter klikke på fanen "Log ud".
Hvis du ønsker at ændre dit kodeord, din e-mailadresse samt dine fakturerings- og leveringsadresser, skal du blot logge ind på din Eminza-konto og vælge den relevante sektion. Hvis du ikke har besøgt vores hjemmeside i et stykke tid, er det bedst at tjekke din konto for at sikre, at alle oplysninger er opdaterede.
Hvis du ikke kan få adgang til din kundekonto, opfordrer vi dig til at nulstille dit kodeord ved at klikke på : Nulstil mit kodeord
Hvis du ønsker at ændre dit kodeord, skal du være logget ind på din konto. Klik på "Min konto" og derefter på sektionen "Mine personlige data". Kontroller, at den e-mailadresse, der er knyttet til din konto, er opdateret, angiv det nye kodeord, du ønsker, bekræft det, og klik derefter på "Bekræft". Du kan logge ind med disse oplysninger ved din næste login på vores hjemmeside.
Når du ønsker at handle eller få adgang til din konto, beder vi dig om at logge ind. Hvis din e-mailadresse eller din adgangskode ikke genkendes, følg venligst disse anvisninger:
- sørg for at bruge den e-mailadresse og adgangskode, der er knyttet til din konto.
- hvis du ikke kan huske din adgangskode, klik på linket ?Glemt adgangskode?? på login-siden. Du vil blive bedt om at indtaste din e-mailadresse, og vi sender dig en besked med et link til at oprette en ny adgangskode (hvis du ikke modtager den inden for de næste minutter, så tjek din spam-mappe).
- hvis du stadig ikke kan logge ind, bedes du kontakte vores kundeservice.
Efter din tilmelding og din første ordre bør du modtage forskellige e-mails fra os, såsom Eminza's nyhedsbreve, bekræftelses-e-mails for køb, forsendelse og returnering samt svar fra kundeservice.
Det kan være, at din e-mailklient betragter vores e-mails som spam. Hvis det er tilfældet, opfordrer vi dig til at tilføje vores afsender-e-mailadresse til din liste over tilladte kontakter.
Sørg for at bruge den samme e-mailadresse, som du brugte til din tilmelding på Eminza, log ind på din konto, hvis du er i tvivl. Tøv ikke med at kontakte vores kundeservice for assistance.
Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev kan vi holde dig opdateret om vores seneste nyheder: særlige tilbud og kampagner, de nyeste trends og indretningsideer, nyheder, konkurrencer ... Og vi vil være i stand til at sende dig personlige opmærksomheder, kun til dig!
Du kan til enhver tid administrere dit abonnement på Eminza's nyhedsbreve ved at logge ind på din konto og gå til sektionen ?Mit nyhedsbrev abonnement?.
Hvis du blot ønsker at tage en pause, kan du blot afmelde dig vores nyhedsbrev ved at klikke på linket nederst i vores e-mails. Du kan også afmelde dig vores nyhedsbrev fra din konto i sektionen ?Mit nyhedsbrev abonnement?. Vær opmærksom på, at ændringen kan tage op til ti dage at træde i kraft, efter du har afmeldt dig.
At bestille online har aldrig været mere sikkert! Vi bruger et af de mest sikre online bestillingssystemer på markedet. Derudover udfører vi konstant forskning og forbedringer af vores software for at sikre dig den størst mulige sikkerhed, når som helst.
Dine personlige data opbevares på en sikker server. Eminza forpligter sig til ikke at videregive dine data til tredjeparter og aldrig dele oplysninger om dig.
Vi er kede af at se dig gå... :( Vær opmærksom på, at din Eminza-konto er helt gratis og giver dig mulighed for nemt at bestille uden at skulle indtaste dine oplysninger hver gang, du handler hos os. Din Eminza-konto tilbyder også regelmæssige nyhedsbreve, og du kan nyde godt af eksklusive rabatter og kampagner på siden.
Det er i øjeblikket ikke muligt for dig at slette din konto selv. Hvis du stadig ønsker at deaktivere din konto, skal du blot kontakte vores kundeservice via kontaktformularen.
Hvis du ændrer mening, skal du ikke bekymre dig, det vil altid være muligt at vende tilbage. Du skal blot informere os om, at du ønsker at handle med os igen, så kan vi arrangere det for dig. Kontakt vores kundeservice via kontaktformularen.
Vi tilbyder dig flere betalingsmetoder, så du kan vælge en af de nævnte muligheder nedenfor:
- Kreditkort (CB, VISA, MasterCard)
- PayPal
- Bankoverførsel fra 4000 kr.
- Klarna x 3
Bemærk, at American Express kort ikke accepteres.
Vær opmærksom på, at alle vores transaktioner er krypterede for en ultra-sikker betaling.
Foretrækker du at betale din ordre via bankoverførsel? Ingen problemer.
Efter at have bekræftet din indkøbskurv på vores hjemmeside, skal du blot vælge denne mulighed blandt de tilgængelige betalingsmetoder. Glem ikke at acceptere salgsbetingelserne ved at sætte kryds i den relevante boks. Klik derefter på "Bekræft min betaling og min ordre" og vi sender dig en bekræftelses-e-mail med vores bankoplysninger.
Du har 7 dage til at gennemføre betalingen, i løbet af hvilken tid varerne vil blive reserveret til dig. For at lette behandlingen af din ordre, bedes du venligst huske at angive dit ordrenummer i betalingsårsagen. Din ordre vil blive afsendt ved modtagelse af betalingen i henhold til den leveringsmetode, du valgte ved registreringen af din ordre.
Dine oplysninger er krypterede og cirkulerer sikkert takket være SSL-protokollen. Når du indtaster tallene fra dit kreditkort, sørger en krypteringsalgoritme for straks at omdanne disse oplysninger til en række uforståelige bogstaver og tal.
Det skal bemærkes, at Eminza på intet tidspunkt har indsigt i dine bankoplysninger: alt håndteres direkte af vores bankpartner. Transaktionen er således reelt beskyttet i alle faser af informationscirkulationen.
3D Secure er en sikker protokol designet til at forbedre din sikkerhed og styrke din autentificering, når du foretager online køb med kreditkort. Dette system gør det muligt at verificere, at kreditkortet faktisk bruges af sin ejer, altså af dig. Afhængigt af korttypen kaldes denne protokol "MasterCard SecureCode" eller "Verified by Visa".
Princippet er enkelt: på betalings tidspunktet, efter at have indtastet de sædvanlige betalingsoplysninger, identificerer du dig som kortindehaver ved at indtaste en engangskode modtaget fra din bank, typisk via SMS. Den sikkerhedskode, du modtager, er engangsbrug og har en begrænset gyldighedsperiode. Og den er nødvendig for, at din ordre kan registreres og afsendes.
Hver bank har sin egen metode til at sende denne kode eller 3D Secure adgangskode, men det sker normalt via SMS eller fastnettelefon.
Normalt udføres denne service automatisk af din bank, når du tilmelder dig dit kreditkort. Hvis nummeret eller andre oplysninger, der er angivet til din bank, ikke længere er opdaterede, skal du kontakte din bank direkte for at informere dem og ændre det, så du kan modtage en sikkerhedskode ved dine køb.
Hvis du ønsker at betale med PayPal, er der flere muligheder for dig. Du kan betale direkte for din indkøbskurv uden at skulle oprette en konto på Eminza ved at bruge knappen "PayPal Express". I så fald vil PayPal sende os alle de nødvendige oplysninger til behandling af din ordre. Hvis du allerede har en Eminza-konto, eller hvis du ønsker at oprette en, vil PayPal betalingsmuligheden automatisk blive tilbudt, når du har bekræftet din indkøbskurv.
Når du har udfyldt og bekræftet din indkøbskurv, vil du have mulighed for at vælge betaling med kreditkort. Vælg denne betalingsmetode og lad dig guide; hver trin vil blive klart forklaret på skærmen. For at dette kan fungere, skal dit kort have logoet CB, Visa eller MasterCard. Hvis ikke, opfordrer vi dig til at vælge en anden betalingsmetode.
For at optimere din shoppingoplevelse tilbyder Eminza at gemme oplysningerne om dit kort. Dette er en 100 % sikker proces, der har til formål at spare dig tid ved din næste ordre. Dine bankoplysninger bruges udelukkende til behandling af din ordre og vil aldrig blive videregivet til en tredjepart. Du kan til enhver tid slette registreringen af dine kortoplysninger på din konto under "Mit betalingskort".
Vores betalingsgrænseflade ADYEN kontrollerer betalinger elektronisk. Det kan være, at din bank ikke giver os en øjeblikkelig godkendelse af betalingen, selvom din konto har en positiv saldo (ugentlig/månedlig grænse for dine udgifter nået, udløbsdato for dit kort overskredet, ...). Din ordre annulleres automatisk. Vi anbefaler, at du kontakter din bank for at få flere oplysninger.
Hvis du vælger at gemme dine bankoplysninger, vil de blive krypteret og opbevaret sikkert af vores betalingsservice, Adyen. Du kan til enhver tid registrere et nyt kort og slette et kort, der allerede er gemt.
Har du brug for et økonomisk pusterum til at finansiere dit køb? Eminza tilbyder dig at betale for dine køb i 3 eller 4 rater med kreditkort fra 1 kr. til 50.000 kr. med Klarna.
Denne betalingsmulighed vil automatisk blive tilbudt, når din indkøbskurv er bekræftet.
Betingelser: Dette tilbud er kun for private (voksne personer) bosiddende i Danmark og indehavere af et Visa- eller MasterCard-kreditkort med en udløbsdato, der er længere end den valgte finansieringsperiode. Kort med automatisk godkendelse, såsom Electron, Maestro, Nickel osv., samt e-kort, Indigo-kort og American Express accepteres ikke.
Et lån forpligter, og det skal tilbagebetales. Tjek dine tilbagebetalingsmuligheder, før du forpligter dig.
Så ?
Har du ikke fundet, hvad du søgte?
Kontakt vores kundeserviceFra mandag til fredag forpligter vores team sig
til at give dig hurtige
og relevante svar på dine henvendelser.